PROJE ADIMLARI
1- Başvuru Aşaması:
Bu aşamada şirketimiz ile iletişime geçilmeli ve ürün ve servisleriniz ile ilgili gerekli bilgier bize gönderilmelidir.2- Ön Araştırma Aşması:
Pazar potansiyelinin anaşılması amacı ile ürün ve servisleriniz ile ilgili bir ön araştırma yapılır ve raporlanır. Yapılacak araştırmanın büyüklüğüne göre bu aşama ücretsiz veya tekliflendirilmek sureti ile yapılmaktadır.3- Raporlama ve Teklif:
Ön araştırma raporu sonucuna göre eğer pazarda ilerlemek isteniyor ise kaba iş planı hazırlanır ve bu iş planı doğrultusunda tekliflendirme yapılır.4- Müşteri ile detay Çalışma:
Teklifin kabulünden sonra müşteri ile birlikte detaylı bir çalışma yapılır. Burada pazardaki vizyon ve hedefler, sunulacak ürün ve hizmetler, lojistik süreçler ve kısıtlar ele alınır.
Bu aşamada şirketimiz ile iletişime geçilmeli ve ürün ve servisleriniz ile ilgili gerekli bilgier bize gönderilmelidir.2- Ön Araştırma Aşması:
Pazar potansiyelinin anaşılması amacı ile ürün ve servisleriniz ile ilgili bir ön araştırma yapılır ve raporlanır. Yapılacak araştırmanın büyüklüğüne göre bu aşama ücretsiz veya tekliflendirilmek sureti ile yapılmaktadır.3- Raporlama ve Teklif:
Ön araştırma raporu sonucuna göre eğer pazarda ilerlemek isteniyor ise kaba iş planı hazırlanır ve bu iş planı doğrultusunda tekliflendirme yapılır.4- Müşteri ile detay Çalışma:
Teklifin kabulünden sonra müşteri ile birlikte detaylı bir çalışma yapılır. Burada pazardaki vizyon ve hedefler, sunulacak ürün ve hizmetler, lojistik süreçler ve kısıtlar ele alınır.
5- Proje Planı Çalışması:
Bu aşamada pazar önceki aşamalarda elde edilen bilgiler doğrultusunda daha detaylı incelenir. Uyuglanacak aksiyon planları, eğer bir yatırım söz konusu ise CAPEX ve OPEX modelleri belirlenir.
6- Uygulama ve Aksiyon Aşaması:
Belirlenen proje planı doğrultusunda aksiyonla uygulanır ve detaylı olarak raporlanır.
7- Sonuçların Alınması:
İş planındaki aksiyonların başarı ile tamamlanmasının ardından fiili olarak ticaretin başlaması sağlanır ve gelinen aşama detaylı olarak raporlanır.
8- Destek Süreci ve Sorunların Giderilmesi:
Bu aşamada müşteri olası sorunlar karşısında desteklenir. Paralel olarak pazar payının artırılması için gerekli çalışmalar yapılır.